layer slider layer slider layer slider layer slider layer slider
Hosszú távú stratégiai együttműködés
Bővebben
layer slider layer slider layer slider layer slider layer slider layer slider layer slider
Kiszámítható kockázatvállalás
Bővebben
layer slider layer slider layer slider layer slider layer slider layer slider layer slider
Szinkrontolmács a forrásteremtésben
Bővebben

Hogyan dolgozunk

Az első lépés: irányok kijelölése, igények és lehetőségek feltérképezése

Az első személyes találkozó során részletesen átbeszéljük a pályázati szándékokat és projektelképzeléseket rövid- és hosszú távon, tájékozódunk a cég lehetőségeiről és kapacitásairól, erőforrásairól. Mindezek ismeretében az ügyfelet előzetesen tájékoztatjuk azokról az éppen aktuális, vagy hamarosan megnyíló, meghirdetésre kerülő pályázati konstrukciókról, ami segítheti az elképzelések megvalósításában és megbeszéljük az általános pályázati feltételeket. Célunk, hogy az ügyfél információk birtokában hozza meg a pályázatokkal kapcsolatos döntéseit. 

Kiemelt ügyfélkezelés: partnerünk érdekeit szem előtt tartva figyeljük a pályázati kiírásokat

Amikor egy-két kiemelt célra vagy projektre fókuszálunk, célzottan olyan pályázatokat figyelünk, amelyek megfelelnek a cég elképzeléseinek és projektje szempontjából optimálisak. Amint megjelenik egy ilyen pályázati konstrukció, azonnal jelentkezünk.

Ha stratégiai partnerségre szerződtünk - amennyiben komplex, vagy több projekt is tervben van -, továbbá ha évekre előre, stratégiában gondolkodhatunk - mert a cég több pályázat feltételeinek is meg tud felelni párhuzamosan -, akkor az első egyeztetés után összeállítunk egy opcionális pályázati listát.

Az ajánlott konstrukciókat, a kiválogatott optimális pályázati lehetőségeket azok előnyeivel és hátrányaival együtt, személyes pályázati tanácsadás során részletesen átbeszéljük, végül prioritási sorrendbe állítjuk az esélyes pályázatokat. Az egy vagy több alkalmas egyeztetés végén kialakítunk egy hosszabb távú pályázati stratégiát, és ennek mentén kezdjük el az előkészítési munkákat. Részleteiben, a közös munka eredményeképpen az ügyfél is megismeri pályázati lehetőségeit, hogy közösen választhassuk ki a legmegfelelőbb pályázati konstrukciókat. 

Együtt gondolkodás: a pályázati projekt előkészítési fázisa igényli a legkörültekintőbb figyelmet

Ebben a szakaszban kell a projektet és a kiválasztott pályázati konstrukciót minden szempontból és a legapróbb részletekig összehangolni. Nagy összegű vagy különleges (esetleg kiemelt) projekt esetén előzetesen leegyeztetjük az elképzeléseket a kiíróval, ezzel is növelve a nyerési esélyeket. Pályázati kiírás után az első feladatunk a pályázati dokumentáció részletes feldolgozása, a lényeges pontok ismertetése és együttes átbeszélése ügyfelünkkel és esetleges konzorciális partnereivel. A pályázati előírások és projektje elképzelésének összehangolása után a projektet előértékeljük a pályázati konstrukció alapján.

Az együttműködés alapja, hogy megfelelően és minden részletében felkészítsük a céget a konkrét pályázati részvételre, válaszoljunk az összes felmerülő kérdésre. Igény esetén segítséget nyújtunk a projektben szereplő többi jogi személy bevonásában, esetleges konzorciumi együttműködések kialakításában is.

A pályázat összeállítása során adódó munkák

A pályázat összeállítása nem csupán a pályázat megírását jelenti a részünkről: a projekt minden fázisát folyamatosan összehangoljuk a pályázati konstrukcióval és a projektben érintett szereplőkkel. 

Az összeállítás során felmerült összes kérdésben közvetítünk és egyeztetünk az ügyfél és a pályázatkiíró között. Képviseljük a projektet és a pályázót a pályázatkiíró közreműködő szervezeténél is. 

Az összeállítás folyamán nagymértékben magunkra vállaljuk a pályázatban részt vevők munkájának teljes összehangolását (adatbeszerzések, pontosítások, ellenőrzések, folyamatos visszacsatolások). Elkészítjük a pályázati projekt „cash-flow-ját”, mely specifikusan bemutatja a pénzügyi likviditást a megvalósítás során, a pénzügyi lehívások függvényében. Segítünk a kész pályázathoz való különböző anyagok, dokumentumok összeállításában is.

A pályázati anyag teljes körű összeállítása és határidőben történő benyújtása a mi felelősségünk (lásd: Garanciáink!), de ezt csak a pályázóval szoros szimbiózisban tudjuk kivitelezni.

A pályázat beadása utáni hiánypótlások összeállítását és beadását is elvégezzük, de ezt is csak az ügyféllel szoros együttműködésben tudjuk megtenni. 

Ha nyert a pályázaton

Cégünk a sikeres pályázatot követően a megvalósítás során részt vesz a projekt pályázati elszámolásában, mellyel garantálni tudjuk a támogatás maradéktalan lehívását. 

Átfogó projektmenedzsment szolgáltatásunk abban különbözik más pályázati tanácsadó cégekétől, hogy már a projekt elején az összes elszámolási ügymenetet előkészítjük, majd folyamatosan figyeljük a projekt elemeinek megvalósulását, állandó pénzügyi és szakmai kontrollt nyújtunk, ezáltal a cég időben tud felkészülni az elszámolásokra és elkerülni az esetleges kockázatokat.

A pályázat elnyerése után először egy olyan személyes szakmai egyeztetést javaslunk, ahol a projektben résztvevő szereplőkkel közösen átbeszéljük a projektben vállalt feladatokat, költségütemezéseket, kötelezettségeket, előírásokat, valamint ezek dokumentálását, így ezek átfogó ismeretében tudnak az ügyfél kollégái és partnerei belekezdeni a megvalósításba.

A pályázati projekt elszámolásának minden mozzanatában részt veszünk, időben felkészülünk a beadásokra, projekt cash-flow elemzést végzünk és jelezzük, mikor mennyi forrást kell lehívni, mikor látunk kockázatot. Amennyiben szükséges, tanácsot adunk arra vonatkozóan, mennyi költséget hova ajánlatos átcsoportosítani, szükséges-e változás bejelentést vagy szerződésmódosítást kezdeményezni úgy, hogy ne álljanak le a kifizetési folyamatok - és ezeket az egyeztetések után időben el is végezzük. Mindeközben nem csupán ügyfeleinkkel, hanem a közreműködő szervezetekkel és az irányító hatósággal, valamint a megvalósításban érintett valamennyi szereplővel kapcsolatban állunk. 

Eredményeinket tükrözi, hogy megbízóink mind visszatérő ügyfelek az ország egész területéről, akiknek projektjeit az előkészítéstől a projekt megvalósításán keresztül, a fenntartási idő végéig követjük. Azonban több olyan ügyfelünk is van, akiknek a pályázatát ugyan nem mi állítottuk össze, de mivel a megvalósítás során nehézségekbe ütköztek, ajánlás alapján megkerestek, és felkértek bennünket, hogy legyünk segítségükre a támogatási összeg lehívásában. Az általunk végigkövetett projektek eddig maradéktalanul lehívták az összes támogatást.

Információk

Bizonyos kérdések minden „kezdő” pályázóban felmerülnek - ezek a kérdések és rá adott válaszaink olvashatók az alábbiakban

Mire adhat garanciát a pályázati tanácsadó cég, és mire nem? A megalapozott szakmai tudással rendelkező pályázati tanácsadó cég garanciát tud biztosítani a projektgenerálás időszakától kezdődően egészen a záró jelentésig, és olyan szempontok figyelembevételét garantálja, amelyek hozzájárulnak a sikeres részvételhez.

Iroda: 1136 Budapest,
Pannónia utca 26. II. em. 2. (kapucsengő: Act Partner)

Telefon / Fax : +36 1 340 9124

Mobil:+36 70 608 7566, +36 70 603 7546

E-mail: iroda@actpartner.hu